Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
80 kg en 2m10?
ik geef je nu geen cijfer omdat het een slecht cijfer zou zijn, dus post binnen een 6mnd nog es opnieuw en dan geef ik je een cijfer!
en jongen je moet ETENNNNNNNNN
A
Ano_4713
je fysiek lijkt op die van mij, en je bent goed op weg!
2.10m? dat heb je mij niet horen zeggen toch? ben 1.89 meter, vergeten te vermelden.. snap ook niet waar die kilo's vandaan komen, maar dit is toch leuk vergelijkingsmateriaal voor over een tijdje
veel werk aan de winkel. Voor beachboy ben je niet droog genoeg en voor BB te klein. cutten sucks, dus dat wordt keihard eten geblazen.... (en veel compound oefeningen natuurlijk ) Een basis is gelegd nu doorknallen!
Go for it!
snap de lagere cijfers..
maar dat komt de motivatie natuurlijk alleen maar ten goede! snap ook niet waar die 80 kilo's vandaan komen, raar..
zoals gezegt was dit dan ook een foto om mijn progressie bij te houden..
Ecto bouw met toch een buikje?
Anders kan ik je gewicht en lengte niet met die dunne armen combineren.
Je bent niet echt droog, je traint fanatiek.
Eet je eigenlijk wel schoon, goed voedsel, of junk je veel?
Veel alcohol of frisdrank?
Als dat zo is, staan laten die zooi, want dat komt je ontwikkeling niet ten goede.
In de staat zoals je nu staat zou je goed moeten kunnen bulken en in een half jaar veel meer gains moeten kunnen halen dan nu.
Ik geef nu geen punt, zorg dat je trainings en voedingsschema op orde is en dan wil ik het over een half jaar nog eens zien.