AndroidHealthClinic
J

27-08-2005, half jaar trainen

na een jaartje geprutst te hebben, ben ik nu een half jaar serieus bezig met trainen.

19 jaar
vet ongeveer 11%
80 kg (ook al zou je dat niet zeggen)
1.89 meter
zwakke plekken zijn er genoeg natuurlijk..
ikzelf vind mijn schouders, borst (!) en onderarmen.. oordeel maar, ik kan het hebben ;)

80 kg en 2m10?
ik geef je nu geen cijfer omdat het een slecht cijfer zou zijn, dus post binnen een 6mnd nog es opnieuw en dan geef ik je een cijfer!
en jongen je moet ETENNNNNNNNN

A
je fysiek lijkt op die van mij, en je bent goed op weg!

2.10m? dat heb je mij niet horen zeggen toch? ben 1.89 meter, vergeten te vermelden.. snap ook niet waar die kilo's vandaan komen, maar dit is toch leuk vergelijkingsmateriaal voor over een tijdje ;)

veel werk aan de winkel. Voor beachboy ben je niet droog genoeg en voor BB te klein. cutten sucks, dus dat wordt keihard eten geblazen.... (en veel compound oefeningen natuurlijk :D) Een basis is gelegd nu doorknallen!
Go for it!

@builderb: inderdaad, dit is mijn basis dus.. vanaf hier kan ik mijn vooruitgang gaan bijhouden (als die er is)

@rubensossa: zie dat je het met builderb eens bent, dus zal jullie advies opvolgen om zware compound oefeningen te doen, dankje voor je reactie

eigenlijk totaal geen BB fysiek..Maar ik lees dat je maar pas bezig bent..
Zoals al gezegt, eten gvd!:p en zware compound oefeningen doen!
Suc6 kerel!

de beoordeling doe ik over een half jaar als je weer een foto plaatst. Dan zie ik de evt.progressie wel.Voor nu vreten en trainen

geef ook geen cijfer, en niet teveel rusten maar trainen trainen en eten

gr warrior tot dec oke dan wil ik je een 7 of hoger geven mist je vooruit gaat nu eingelijk een 4

snap de lagere cijfers..
maar dat komt de motivatie natuurlijk alleen maar ten goede! snap ook niet waar die 80 kilo's vandaan komen, raar..
zoals gezegt was dit dan ook een foto om mijn progressie bij te houden..

dankje voor alle reacties!
dennis

Ecto bouw met toch een buikje?
Anders kan ik je gewicht en lengte niet met die dunne armen combineren.
Je bent niet echt droog, je traint fanatiek.
Eet je eigenlijk wel schoon, goed voedsel, of junk je veel?
Veel alcohol of frisdrank?
Als dat zo is, staan laten die zooi, want dat komt je ontwikkeling niet ten goede.
In de staat zoals je nu staat zou je goed moeten kunnen bulken en in een half jaar veel meer gains moeten kunnen halen dan nu.
Ik geef nu geen punt, zorg dat je trainings en voedingsschema op orde is en dan wil ik het over een half jaar nog eens zien.

ETEN ETEN ETEN. Prop je elke dag zo vol dat je bijna moet kotsen als je je maaltijd weggewerkt hebt, dan zal je groeien.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
joesatriani
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.999
Aantal reacties
28
Beoordeling
0,00 0 reviews