AndroidHealthClinic
Speer

Totaalplaatje oktober 2008

• Media owner Speer
  • Datum plaatsing
Effe een overzicht, ook voor mezelf. Deze foto is van 3 weken terug en ik was toen net terug van het sporten.

Heb lange tijd 3x per week getraind en probeer nu 4x per week te gaan. Train nog tot december wekelijks 1. borst/rug, 2. schouders/armen, 3. borst/rug, 4. benen, al kom ik niet altijd aan armen toe.

Stats veranderen helaas niet zo veel: +/- 1.82 meter en sinds de zomervakantie weer 2 kg gewonnen, dus nu ruim 86 kg. Helaas zat ik afgelopen winter ook al op dat gewicht, maargoed, hopelijk komend voorjaar een paar kilo meer.

Benen waren altijd mijn zwakste punt, maar nu ik die 1x per week stevig (!) aanpak met 4-5 oefeningen + kuitheffen, ben ik tevreden. Het is misschien niet goed te zien, maar ik heb toch al redelijk wat massa te pakken, voor mijn doen. Al heb ik het aanzicht ook wel mee. ;)

Al blijven m'n kuiten te ver achterlopen, dus die zou ik eigenlijk vaker moeten doen, misschien supersetjes met buik een keer proberen?

En ach, commentaar komt er toch wel. ;)
focus je niet teveel op het aankomen, door je BF% te verminderen, kom je er beter uit te zien. heb mezelf eerst ook gek laten maken door die kilo's. nu ik 2a3 kilo vet kwijt ben, oog ik groter. natuurlijk is je doel kilo's spiermassa gainen, maar vaak is meer dan de helft vet/vocht van wat je in een korte tijd gaint.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Speer
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.493
Aantal reacties
3
Beoordeling
0,00 0 reviews