AndroidHealthClinic
Jeppe

Side chest

• Media owner Jeppe
  • Datum plaatsing
Koud genomen met crappy gsm, maargoed omdat er mensen waren die meer 'front' poses wilde zien zet ik em er ff op. Spijtig van die schaduwen op men borst etc.

Nog een tijdje voortbulken!
huge!, maar lastig(er) te beoordelen met die schaduwen inderdaad. bij je armen ook.

"Dit is niet te beoordelen"

En dan toch beoordelen met een 1, knap van je.

Ziet er bruut uit Jeppe, zoals we van je gewend zijn.
Maar nu willen we inderdaad wel zien hoe huge je bent op een betere kwaliteit foto!

Haha dit is niet te beoordelen, doe het dan ook niet he pipo. Regel jij anders ff een fotoshootje voor mij met een prof fotograaf?... Djeez ik heb hier al ergere foto's zien voorbijkomen hoor.

@ Angilo, gewoon afkomen in mei naar brussel ;)

hahaha, niet te beoordelen? ik vind juist van wel, je ziet toch dat borst, schouders en armen erg huge zijn, vooral de triceps zijn echt gruwelijk, je bent goed op weg naar een goeie wedstrijd volgend jaar, zulle Jeppe

10 om de 1 te compenseren, wilde een 9 geven omdat je blijft groeien en verbeteren neem ik aan. Geweldig Jeppe, gaat zo door!

was da voor ene 1 geven..
geef 9 >> vind persoonlijk je fysiek imposanter op de andere foto's..

Niet te beoordelen!?... Iedereen kan toch zien dat dit er geweldig uitziet!

Ziet er erg goed uit, maar jammer van de foto idd.

RobinR van het forum doet geloof ik gratis fotoshoots (omdat hij ervaring wilt opdoen), ze zijn weliswaar niet proffesioneel maar het ziet er erg goed uit! Kijk maar even op: www.giantpt.com en dan bij de atleten sectie! Het zou vet zijn als jij er ook tussen stond..

Datum is nog niet bekend denk ik, zal midden of eind mei zijn volgens mij.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Jeppe
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.544
Aantal reacties
27
Beoordeling
0,00 0 reviews