Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Koud genomen met crappy gsm, maargoed omdat er mensen waren die meer 'front' poses wilde zien zet ik em er ff op. Spijtig van die schaduwen op men borst etc.
Haha dit is niet te beoordelen, doe het dan ook niet he pipo. Regel jij anders ff een fotoshootje voor mij met een prof fotograaf?... Djeez ik heb hier al ergere foto's zien voorbijkomen hoor.
hahaha, niet te beoordelen? ik vind juist van wel, je ziet toch dat borst, schouders en armen erg huge zijn, vooral de triceps zijn echt gruwelijk, je bent goed op weg naar een goeie wedstrijd volgend jaar, zulle Jeppe
Ziet er erg goed uit, maar jammer van de foto idd.
RobinR van het forum doet geloof ik gratis fotoshoots (omdat hij ervaring wilt opdoen), ze zijn weliswaar niet proffesioneel maar het ziet er erg goed uit! Kijk maar even op: www.giantpt.com en dan bij de atleten sectie! Het zou vet zijn als jij er ook tussen stond..