M M malden 3 nov 2008 wow jij bent huge hoe train je man ? zow wat een chest omfg voor mij geen nieuwe ronde meer met jou meneertje
wow jij bent huge hoe train je man ? zow wat een chest omfg voor mij geen nieuwe ronde meer met jou meneertje
A A Ano_1993 3 nov 2008 Wat doe jij nou weer sad dan, malden. Domme pik, en commentaar op mij hebben bij een andere foto, haha. OT: Best aardig. 10 om die belachelijke 1 te compenseren.
Wat doe jij nou weer sad dan, malden. Domme pik, en commentaar op mij hebben bij een andere foto, haha. OT: Best aardig. 10 om die belachelijke 1 te compenseren.
A A Ano_1993 3 nov 2008 Je hoeft voorlopig nog niet te cutten. Eerst maar eens kijken hoe de bulk gaat. Dan zien we wel of je moet gaan cutten.
Je hoeft voorlopig nog niet te cutten. Eerst maar eens kijken hoe de bulk gaat. Dan zien we wel of je moet gaan cutten.
Angilo 3 nov 2008 Doorzetten, daar gaat 't om. Blijven eten. Elke avond een halve kilo kwark, noem 't maar op. Dan kom je er wel, met alleen trainen kom je er niet! Succes, een 7 om je te motiveren en bovendien heb je een aardige begin foto. PS: Ik beoordeel de foto, niet je vorige reacties. Probeer een beetje op je reacties te letten ;-)
Doorzetten, daar gaat 't om. Blijven eten. Elke avond een halve kilo kwark, noem 't maar op. Dan kom je er wel, met alleen trainen kom je er niet! Succes, een 7 om je te motiveren en bovendien heb je een aardige begin foto. PS: Ik beoordeel de foto, niet je vorige reacties. Probeer een beetje op je reacties te letten ;-)
F F Franzie 3 nov 2008 Probeer een beetje op je reacties te letten ;-) Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... ja ik weet het! :-)
Probeer een beetje op je reacties te letten ;-) Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... ja ik weet het! :-)