XXL Nutrition
L

minimale vooruitgang.. maand later.. AARGH!

• Media owner Lcn
  • Datum plaatsing
83 kg
1,83 m
vet% ?

zoals je kunt zien weinig vooruitgang geboekt sinds laatste foto (maand geleden) en misschien denk je.. mm het valt wel mee echt vet ben je niet.. maar zodra ik mn buik niet meer aanspan dan zakt alles lelijk weg..
Nog 3 weken te gaan.. en nu word het echt tijd om mn vetpercentage zo laag mogelijk te laten zakken en mn spiermassa behouden..

over 3 weken zit ik 6 weken in de tropen..
zonder fitness surroundings.. dus ik heb een goede bodyweight programma nodig wil ik niet als een vet varken terugkomen van vakantie..

alle hulp is mooi meegenomen..

P.s. mn lichaam reageert niet goed op thermogene (cafeine achtige) fatburners..

thanks!
pps. ik gebruik de volgende supps.

Omega 3 visolie
Guggul bolics
L-Carnitine
Whey Proteine
Multivitamine compleet
Glucosamine

Drop al die sups man, houd alleen whey over eet goed en train hard!

en owjah, hoe oud ben je en wat zijn je krachstats?

23
mn krachtstats (max.)

benchpress 80 kg x 5
squat 70 kg x 5
deadlift 70 kg x 5
militrypress 50 kg x 5

Voor je krachtstats een aardig fysiek al!
Gast volgens mij durf je niet te zwaar te gaan!
Vooral die deadlift moet toch zeker tot 100 kg kunnen, gezien je bench.

Suc6

ik zou graag wat harder of zwaarder willen gaan alleen train ik nu zo de manier waarop ik nu train om mn vetpercentage eerst zo laag mogelijk te krijgen.. (mn vakantie die eraan zit te komen) en als ik daarna een percentage van 10 a 12 procent had dan zou ik gaan bulken tot maart en dan weer beginnen met cutten.. maar het gaat zo moeizaam eraf..

+ ik train solo zonder spotter, dus ik heb niemand die me met de laatste paar reps zou kunnen helpen.. :S

Je wilt eerst gaan cutten om daarna te gaan bulken? als je clean wilt gaan bulken snap ik het wel.

Als je je vetpercentage lager wilt moet je je onder je onderhoud gaan zitten met kcal en cardio. dan val je vanzelf.

en voor deadlift en squat (in squatrack) heb je geen spotter nodig dus knallen op die twee want die mogen niet lager zijn als je bench

Maar flink banjeren in de tropen, daar val je toch alleen maar van af? Of je moet er een McDonalds gaan vinden :P

haha.. het probleem is dat ik naar suriname gaat.. en daar heb je alles behalve lean low-carb foods..
dus dat betekend dat ik gegarandeerd aan ga komen zonder een reasonable workout plan.. vandaar.. :D

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Lcn
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.860
Aantal reacties
9
Beoordeling
0,00 0 reviews