Rob S. 9 dec 2008 Ik kan niet poseren man hahaha. Maar zal deze week een most muscular of latspread maken voor de verandering.
Ik kan niet poseren man hahaha. Maar zal deze week een most muscular of latspread maken voor de verandering.
$Money$ 9 dec 2008 Super! Alleen kan je niet eens aan iemand vragen om wat duidelijke foto's te nemen van je ipv die zelfgemaakte gsmpic's :-p
Super! Alleen kan je niet eens aan iemand vragen om wat duidelijke foto's te nemen van je ipv die zelfgemaakte gsmpic's :-p
Rob S. 9 dec 2008 Nee $Money$...train ook zo goed als altijd alleen maar zal binnekort als de gym leeg is wel een paar foto's proberen te maken met de zelfontspanner. AronW: dan verwacht ik ca 30 maart 2009 een 10 van jou haha
Nee $Money$...train ook zo goed als altijd alleen maar zal binnekort als de gym leeg is wel een paar foto's proberen te maken met de zelfontspanner. AronW: dan verwacht ik ca 30 maart 2009 een 10 van jou haha
Xto 9 dec 2008 Ik zou echt super graag een Side tricep/side chest en een front dbl biceps willen zien. Echt een killer fysiek.
Ik zou echt super graag een Side tricep/side chest en een front dbl biceps willen zien. Echt een killer fysiek.