MuscleMeat
D

16-01-2009

• Media owner debbie1987
  • Datum plaatsing
lengte: 1.72
gewicht: 72 (hiervoor 62 kg)
Middel: 83 cm, bij ziek zijn 102 cm :-(
Heupen: 104 cm
Bovenbenen: Links 63 cm, Rechts 64 cm, kwam van 58 cm
Kuiten: Links 36,5 cm, Rechts 38,5 cm, kwam van 34 cm
Bovenarmen: Links 30 cm, Rechts 32 cm
Onderarmen: Links 26 cm, Rechts 26 cm
Harder je best doen, in de tijd tussen de foto's hadden al veel meer verbeteringen kunnen zijn.

ja, de artsen konden niet ontdekken waarom, in 2 maanden ruim 8 kg aangekomen door medicijnen :-( en animal, als je mijn blog leest, weet je dat ik erg ziek ben geweest, en dan train je wel, maar dan word je weer ziek, en kan je weer van voor af aan beginnen, 5 maanden lang. Ik train sinds 6 weken weer, en moest dat van 0 punt opbouwen.

en o ja, ik hou hier alles ontspannen, dus dat scheelt ook nog, kijk naar de cijfers

misschien als je wat anders gaat staan: buik inhouden, rug breed maken, biceps spannen.. ik bedoel doe eens een echte pose

Zoals je er nu bij staat ben je meer aangekomen in vet en zie ik geen spiermassa.
(cijfers zeggen me even niks)
vind je er zelfs slechter bij staan dan voorheen..

voor de beveiliging, waar ik werk, vinden ze het belangrijker dat je er groter uit ziet, dan sterker. Ik hoop nu hierop te kunnen bouwen.

ik hou van vrouwelijke vormen, zoals nu heb je misschien een beetje vet. Maar dat vind ik persoonelijk wel lekker en mooi. Want zeg nou zelf een vrouw zonder borsten en billen en alleen maar spieren is geen zak aan!

Dat je ziek ben geweest zal best klote zijn, maar als ik er niet op vooruit ben gegaan, post ik geen foto. Je wil toch je progressie laten zien?

Media informatie

Categorie
BB Leden - Vrouwen
Geplaatst door
debbie1987
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.074
Aantal reacties
13
Beoordeling
0,00 0 reviews