O O Obeb 24 jan 2009 102 o nee dan valt het tegen Hehe nee echt goed bezig, in een korte tijd een zeer stevig fysiek opgebouwd! Je blijft lekker doorbulken deze zomer?
102 o nee dan valt het tegen Hehe nee echt goed bezig, in een korte tijd een zeer stevig fysiek opgebouwd! Je blijft lekker doorbulken deze zomer?
UnCompress 24 jan 2009 Dat dacht ik al met dat gewicht... massa in de benen. Bovenlichaam en benen zijn in balans. Nu nog meer massa pakken!
Dat dacht ik al met dat gewicht... massa in de benen. Bovenlichaam en benen zijn in balans. Nu nog meer massa pakken!
N N newguy10 24 jan 2009 mijn doel (alleen dan 2kilo lichter en 3% droger) en ik ga het zeker halen ook ! (ok, die 12% dan mss niet )
mijn doel (alleen dan 2kilo lichter en 3% droger) en ik ga het zeker halen ook ! (ok, die 12% dan mss niet )
RichXXL 24 jan 2009 Volgende keer even aan iemand anders vragen of die de foto kan maken, kom je er veel beter uit!
A A Ano_1984_7 11 mrt 2009 nice nice. Je bent een flinke kerel geworden met goede progressie en dat mag beloond worden
T T The Xtralarge 12 apr 2009 Je benen vind ik "nog" niet goed. Heb geen eerdere foto`s gezien maar voor iemand die gekuurd heeft zijn ze nog vrij mager.Harder die poten trainen!
Je benen vind ik "nog" niet goed. Heb geen eerdere foto`s gezien maar voor iemand die gekuurd heeft zijn ze nog vrij mager.Harder die poten trainen!
O O olddutch 23 apr 2009 goede verandering in zo een korte tijd zeg.. daarvoor een 9 past alles goed in verhouding..