Fitness Seller
S

rug + armen na 4 maanden

• Media owner stefan0901
  • Datum plaatsing
Is dit goed na 4 maanden trainen ?
ik moet jaren werken om dit te krijgen en jij traint ff 4 maandjes zonder ooit gesport te hebben met dit resultaat...b*ch

ja ik weet ook niet hoe het komt ik heb mischien goede bouw en train ik goed . Ik wil zelf mee gaan doen aan natural bodybuilding dit jaar ik ga het voor de 1e keer doen dus ik weet niet wat ik allemaal moet verwachten mischien zijn hier meer mensen die tips kunnen geven gr

nou geen sport gedaan or hiervoor gewoon gewerkt en zwaar werk dat valt nu ook wel mee ik train nu gewoon 5 dagen in de week 2 uur per dag voor de rest niet hoor dus het is niet onmogelijk denk ik zo

prima fysiek en al helemaal voor die trainingstijd! Als je zo door gaat kun je ver komen.

goede body. maar geloof niks van die 4 maanden training. jij zou de eerste zijn volgens mij die een wedstrijd meedraaid met nog geen jaar trainingstyd

lol, als je dit hebt bereikt in 4 maanden naturel, dan heb je betere genen dan Arnold schwarzenegger..
Maar ziet er goed uit hoor, en voortaan niet meer liegen he!

Vind het een goed fysiek maar 4 maanden trainen lijkt me gelul zonder verleden..(zwaar werk of andere sporten of eerder de gym gehit)

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
stefan0901
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.697
Aantal reacties
14
Beoordeling
0,00 0 reviews