Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Seagal vuile hufter jij moet niet zo uit je nek lullen.
Ik heb een pak meer vvm gekke mong**l.
En ik train 3 jaar serieus 5 jaar redelijk zonder voeding en training schema's waarvan 1 half jaar vanwege ziekte (wat niemand aangaat) en chronische rug klachten nix kunnen doen
dankjewel voor de reacties!
wat ik op de foto heb heb ik eigelijk puur alleen van judo.. heb altijd veel wedstrijden gedaan.
maar heb in oktober 2008 m'n enkel zwaar gebroken gehad en had daarvoor 5dagen in t ziekenhuis moeten liggen. ben toen van de 84kg naar de 81kg gegaan door alle zware medicijnen en de operatie etc. &ben sinds ik verlost was van de pijn wel flink aan de fitness gegaan 'met een voedingsschema van 3800cal per dag en ben in 4maanden tijd van de 81kg naar de 88kg gegaan en t blijft maar door stijge!
ben nu dus van plan om zo tot mei 09 door te gaan en vanaf dan te gaan droogtrainen en in juli rond de 90kg te wegen met een bf van 10.5 wat nu dus nog 12.3 is..