XXL Nutrition
M

Eind februari 09

• Media owner Marchel
  • Datum plaatsing
Op de dag dat ik gestopt ben met mijn Anavar only kuurtje heb ik deze foto gemaakt.

Vandaag dus ;).... Direct een meting gedaan waar de onderstaande stats uit zijn gekomen.

- 190cm
- 95,1kg
- 11% vet
Netjes, nu aandacht op de schouders en traps gooien. Je oogt zeker wel hard op je borst ja!

droog,zie die strepen !
Wat heb je gedaan met je anavar kuurtje gebulkt of gecut ?welke resultaten ?
Nog wat overal massa erbij nu

@ Sic,

Ik heb vooral gebulkt, mezelf vol gepropt met goede voeding 4 a 5 keer per week trainen volle gas!

Zie kuur dagboek :)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/marchels-eerste-kuur-anavar-only-196976/

11% ? Nee hoor, dit is 6-5%, trust me.

Edit: tenzij je een zeldzame ziekte hebt waarbij al je vet op je buik en benen zit....

Dit is idd nooit 11...die meting klopt zeer zeker niet. Als je zo'n strepen op je borst hebt zit je gegarandeerd op 8% op zelfs eronder.

Mwa, ik denk ook wel iets lager dan die 11.
Maar we moeten natuurlijk meer zien willen we een goed antwoord kunnen geven ;)

Mijn chest is ook zo droog, ik ben deze week gemeten op 9%..
Op de rug zet het bij mij vaak aan.

Bij mij zit het nog rond mijn middel.

Ik kom van 96kg 25% vet af, het laatste wat ik heb zit rond mijn middel ik denk dat dit ook de reden is waarom het percentage hoger is dan dat het lijkt.

buikspieren zijn niet of nauwelijks zichtbaar, dat betekend dat het daar iig nog geen +/- 8 ~ 10% vet zit maar meer...

@ Big T

Haha zeldzame ziekten?.... Mwhahah, sorry hooor maar niet alles is een ziekte zoals sommige hier denken.

Ik denk eerder gewoon een overgewicht van een paar jaar geleden, zullen wel meer mensen last van hebben die van een veel te hoog vetpercentage afkomen.

@ Mecher,....

Mijn benen zijn groot, net zoals mijn kuiten. Maar naar mijn mening zit er nog niet voldoende definitie in.

Binnenkort zal ik eens een foto en maten vermelden.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Marchel
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.738
Aantal reacties
19
Beoordeling
0,00 0 reviews