Redfish 1 mrt 2009 Resize fout gegaan? Lijkt wel dat hij minder horizontaal is dan vertikaal of komt dat door het perspectief?
Resize fout gegaan? Lijkt wel dat hij minder horizontaal is dan vertikaal of komt dat door het perspectief?
M M motivation 1 mrt 2009 De invalshoek is apart idd, maar de foto komt perfect tot uiting. Maar kom op jongens. Waar blijven de opmerkingen ?
De invalshoek is apart idd, maar de foto komt perfect tot uiting. Maar kom op jongens. Waar blijven de opmerkingen ?
brk 2 mrt 2009 je oogt veel zwaarder dan 76kg bij 1.85m, beentjes ook netjes getraind in die 14 maanden?
M M motivation 3 mrt 2009 Ik heb me benen zeker getraind maar echt 'massief' zijn ze nog niet, foto's daarvan volgen snel.
M M motivation 16 jun 2009 Inmiddels zijn we 3,5 maand verder en weeg ik bijna 10 kg meer dan op de foto. Ipv 2 herhalingen zijn het nu 5 solid repeats bij 190 kg. @ EPK, Wat jij wil wijvie.
Inmiddels zijn we 3,5 maand verder en weeg ik bijna 10 kg meer dan op de foto. Ipv 2 herhalingen zijn het nu 5 solid repeats bij 190 kg. @ EPK, Wat jij wil wijvie.