Dunk 3 apr 2009 Je lijkt ingeleverd te hebben tov je bdb van een half jaar terug, desalniettemin vind ik dit gruwelijk
Je lijkt ingeleverd te hebben tov je bdb van een half jaar terug, desalniettemin vind ik dit gruwelijk
M M minnuhhh 3 apr 2009 Deze is koud genomen, vorige bdb was max opgepompt. Dit is op een brakke zondag ochtend genomen, scheelt ook wel
Deze is koud genomen, vorige bdb was max opgepompt. Dit is op een brakke zondag ochtend genomen, scheelt ook wel
Maxiation 3 apr 2009 ziet er idd minder indrukwekkend uit als normaal man ! maar je bent offcourse nogaltijd beest !
M M minnuhhh 3 apr 2009 Zal miss morgen ff foto's maken met een pomp. Heb alleen beetje last van me linker triceps bij aanhechting van elleboog. Dus doet zowat met alles pijn.
Zal miss morgen ff foto's maken met een pomp. Heb alleen beetje last van me linker triceps bij aanhechting van elleboog. Dus doet zowat met alles pijn.
O O Obeb 4 apr 2009 Je oogt stuk kleiner in vergelijking met de laatst backdouble biceps die ik heb gezien. Wachten op foto mét pomp
Je oogt stuk kleiner in vergelijking met de laatst backdouble biceps die ik heb gezien. Wachten op foto mét pomp