Fitness Seller
Angilo

Double Biceps Back

• Media owner Angilo
  • Datum plaatsing
Na een half jaar, tijd voor een nieuwe foto. Pose is mislukt (arm niet gelijke hoogte, rug beetje gedraaid, schuin, etc).

Ik vind zelf dat er (te) weinig vooruitgang zichtbaar is. M'n rug is heel iets dikker geworden (hierdoor zie je mijn scoleose ook beter :( ) en mijn onderarmen zijn iets groter. Echter ben ik véél definitie kwijtgeraakt.

Onderrug is wel ietsje beter.

Gewicht: 78~80kg.
VP: ?% (ik ga geen schatting doen)
Lengte: 1m85
Ik zie net dat ik de hele linker helft van mijn rug niet goed heb staan en niet goed aanspande. Poseren blijft een moeilijk vraagstuk.

Werk aan die pose man: armen iets hoger en je onderarmen wijzen teveel richting je hoofd. Verder druk je je schouderbladen tegen elkaar aan wat niet hoort.
Qua fysiek ziet het er goed uit, ik had je een 9 gegeven als je pose goed was, nu een 8.

Dankje soltari. Ik heb de pose opnieuw uitgevoerd, ff 1 foto gemaakt en ik ben 't wel weer zat. Ik sta nu nog schuiner en schever. Wel heb ik volgens mij de rest van je commentaar goed uitgevoerd.

rug_05042009_02.jpg

Bovenarmen staan goed zo. Let ook op de symmetrie, je rechteronderarm staat horizontaler dan je linker. En daarbij sta je idd nog schever :P.
Poseren is niet zo makkelijk als het lijkt, en om het goed te kunnen zul je flink moeten oefenen!

Poseren is echt erg moeilijk, vorige keer ging 't wat makkelijker. Foto'tje schieten, klaar. Nu sta ik de hele tijd scheef.

Enfin, wat zijn de groepen waar ik aan moet werken? Armen lopen naar mijn mening wat achter, die neem ik nu apart. Ook schouders moet ik aan werken.

Ik vind alles goed in verhouding. Armen en schouders staan er juist goed bij t.o.v. je rug. Gewoon zo door blijven trainen dan komt het allemaal goed.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Angilo
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.065
Aantal reacties
6
Beoordeling
0,00 0 reviews