MuscleMeat
boksing777

begin nu met cutten

• Media owner boksing777
  • Datum plaatsing
1M77,95kg bf?? begin nu met cutten train nu 2jaar 'doel is enkel voor goede fisiek denk zeker niet aan wedstrijden'zou wel graag 100kg wegen met een bf van 12 14,train niet echt zwaar maar liever correct;)
vet is idd hoog daarom nu cutten,train inmiddels in sportschool in amsterdam waar ik zeer goede begeleiding krijg aanrader voor alle amsterdamers sportschool AHSP GYM in buurt van nelson mandelaplein kan er ook thai boksen iedereen die zin heeft is welkom

Haha ik dacht al "Waar ken ik die kerel van?". xD

Welkom terug gelovige wackjob!

Jij bent weinig veranderd in 2 jaar zeg!
http://www.dutchbodybuilding.com/gallery/showphoto.php/photo/86817

ja ind je bent weinig veranderd meer intensiteit gooien in je training zal ik zeggen

een tien omdat ik je een jaartje geleden heb zien kampen in den haag prima thai bokser ben jij,heb je intussentijd wel niet meer gezien waar ben je gebleven?je bent dus aan cutten goed zo veel geluk daarmee hoop wel jou terug te zien thai boksen tussen de zwaargewichten waar je thuis hoort of ben je gestopt?

ik kom je wel eens bezoeken in die gym in amsterdam welke dagen train je en welke uren ben je daar,ik ben een promotor noem dave de nuter,ken je mss eens laten zien wat je nog in huis hebt en wie weet komt er wel wat uit

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
boksing777
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.815
Aantal reacties
15
Beoordeling
0,00 0 reviews