Big-T 15 apr 2009 Ik dacht even "René nou heb je wel weer genoeg pics met het XXL logo gepost" maar toen zag ik dat het iemand anders was
Ik dacht even "René nou heb je wel weer genoeg pics met het XXL logo gepost" maar toen zag ik dat het iemand anders was
Maxiation 15 apr 2009 Haha... ik zie dat maar als een compliment haha Rene is een bonk van een kerel dus Maar een beetje XXL reclame mag toch wel
Haha... ik zie dat maar als een compliment haha Rene is een bonk van een kerel dus Maar een beetje XXL reclame mag toch wel
Maxiation 16 apr 2009 nee skinnie dat doe ik niet haha shirt is gewoon erg elastisch... perfecto imo om in te trainen
XXL Nutrition 16 apr 2009 mooie hempje haha.. en ziet er goed uit kerel! en reklame maken voor ons vinden we helemaal niet erg.
mooie hempje haha.. en ziet er goed uit kerel! en reklame maken voor ons vinden we helemaal niet erg.
Maxiation 16 apr 2009 Verdienen jullie hoor rene als ik morgen wat bestel.. komt dit dan zaterdag binnen of maandag ? groeten max
Verdienen jullie hoor rene als ik morgen wat bestel.. komt dit dan zaterdag binnen of maandag ? groeten max