Fitness Seller
Lee B

19-04-09*2

• Media owner Lee B
  • Datum plaatsing
1.90mtr
80kg
13-14 maanden bezig met fitniss
doel: 90-95kg
Volgens mij zijn die lamellen bedoeld om licht tegen te houden of door te laten. Als je ze draait, komt er licht door en kunnen we je foto beoordelen.

Nu snap ik je natuurlijk wel... iedereen is knapper in gedimd licht, maar knip dan je hoofd eraf als je daar bang voor bent!

Ik kan eigenlijk wel genoeg zien, en ik weet nu al dat je niet makkelijk aankomt , maar voor die 14 mnd training ben je vrij mager, meer eten is dus de boodschap.

Sowieso andersom de foto maken, dan schijnt het licht op jou, en niet op je camera... met tegenlicht maak je niet echt goede foto's van objecten of mensen namelijk...

lijkt wel of je een ferme borst hebt. Je traint toch niet alleen die spiergroep wel?

nouw Big T, de meeste mensen staan er van te kijken hoeveel ik kan eten, ook mensen waar ik mee train zeggen dat, het is alleen zo dat ik maanden en maanden moet trainen om iets bij te komen en dat gewicht ben ik dan op een paar dagen kwijt als het moet, en equelsor ik ben blij dat mijn borst fijn groeit maar ik train meer voor de armen als voor de borst, de armen (die ik het allerliefste groter krijg) gaan het allerlangzaamste helaas bij mij,

en ik maak binnekort wel es wat fatsoenlijke foto's ;)

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Lee B
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.289
Aantal reacties
9
Beoordeling
0,00 0 reviews