Fitness Seller
B

Rug

• Media owner baasb
  • Datum plaatsing
Hierbij mijn eerste foto:).

Ik train nu vanaf september vorig jaar (8 maanden dus). Gewicht toen: 80kg @ 1,97 (23 jaar). Stats nu: 97kg @ 1,97 (24 jaar). BF: ???

Vanaf het begin mij erg strikt aan een bulkschema gehouden, en dat heeft (naar mijn mening iig) tot nog toe goed resultaat opgeleverd. Ik ga dus lekker door;)

(ik lijk trouwens wel erg bruin op de foto, maar in werkelijk is dat niet zo erg als het lijkt;))
Goeie progress qua kilo's in ieder geval, heb je misschien foto's van september? Zou wel leuk zijn om te vergelijken denk ik.

Netjes hoor gast, ik ben net zo lang. Heb jij ook zo'n probleem met je vleugels? Schiet niet op bij mij man :s.

Thanks mannen!

Ik zal eens een beginfoto zoeken, die zet ik er asap even bij. Ik kwam iig af van een rug waarbij mn ruggengraat bij bukken goed zichtbaar was. Ben zelf erg tevreden over mijn progressie, maar wil er zeker nog een kilo of 10 bij hebben voordat ik tevreden ben:)

@ madsteve: Vleugels gaan bij mij wel aardig, al is dat op deze foto niet echt te zien, het is meer de dikte die ik nog mis;).

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
baasb
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.286
Aantal reacties
4
Beoordeling
0,00 0 reviews