AndroidHealthClinic
patj

Back

• Media owner patj
  • Datum plaatsing
1e foto:
63kg bij 1.74m
?% BF

2/3e foto:
75kg bij 1.74m
13,6% BF
Vindt het verschil tussen aangespannen en ontspannen wel drastisch groot zeg:o zal wel vooral door lichtval komen ofzo maar dan alsnog...

Wel hele goede progressie maar je kan me niet vertellen dat je dit in 1 jaar bereikt hebt:p

Bedankt voor de reacties, kritiek is gewenst!

@Dannyman. Heb dit serieus in 1 jaar tijd bereikt, doe een

http://www.bodybuilding.com/fun/animalpak78.htm gebruik dit schema van Schak van Animalpak

Maar heb je een verklaring voor dat verschil tussen aangespannen en ontspannen, want het lijkt net of je jaren meer training hebt bij de aangespannen pic dan ontspannen want zo gek veel kan er niet veranderen als je aanspant.

@dannyman; alles zet wat meer uit dus denk dat het daar aan ligt.
@zwartwit; hanging leg raises, wood choppers en leg raises vanaf een bankje

Heel mooie progressie, ook op de andere foto, maar hoe staan je benen erbij? dit is trouwens veel lager als 13% vet

bedankt voor de comments. benen pic post ik binnenkort:) laatste keer met 4puntsmeting kwam ik op 13-14% misschien was ik op de foto iets lager. @sjapendoel, wat bedoel je met verdacht vol?

Ha, wat lichtinval niet kan doen. Bij die middelste foto lijk je wel een paar kg zwaarder dan bij de rechtse.
Goed UB verder.

Ziet er goed uit!! 14% ziet er goed uit. vraag me af hoeveel het zou moeten zijn voor dat je aders op je buik krijgt.... Wat ik trouwens echt niet mooi vind. Petje af

1jaar zal ik maar met een korreltje zout nemen,vind het dom dat mensen hier beweren dat ze naturel zo veel massa hebben kunnen gainen in korte tijd,das onrealistisch en onzin

Je hoeft met niet te geloven, het is nu eenmaal wel de waarheid, zou niet begrijpen waarom ik zou liegen hierover? Gebruik wel weightgainer en creatine, thats it. volg ook een dieet en heb een 6daagse split. dus ben er echt wel serieus mee bezig

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
patj
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.226
Aantal reacties
28
Beoordeling
0,00 0 reviews