Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik zit eigenlijk niet echt op een zwaar cut of bulkschema dit moment.
Heeft er mee te maken dat ik op de huidige sportschool (eigenlijk zo'n healthcenter, alleen apparaten en dumbbelletjes tm 24kg) aan de grenzen van de mogelijkheden zit, aan het eind van de maand loopt echter het jaarcontract af, tja, ik dacht toen ik het afsloot van "ik ga eens een beetje fitness doen om met mijn gezondheid bezig te zijn" niet wetende dat de toekomst me dit zou brengen en ik naar meer ging hunkeren.
Heeft imo dus weinig nut om echt te bulken nu en zit dus op een licht cutschema, op off days onder onderhoud en op trainingsdagen iets erboven, zo pak ik nog een beetje massa en verlaag tegelijk langzaam mijn BF%.
Als ik een maandje in de nieuwe gym train en weer wat nieuwe oefeningen geleerd heb ga ik weer bulken tot ik zo'n 115kg weeg.
O ja, voordat ik ging trainen 4 jaar geen sport gedaan, daarvoor 15 jaar alpinisme en wandklimmen gedaan.
Dat is het hem juist, ik doe niet veel anders dan wat er op dit forum gepost wordt, en leer hiervan.
Enige verschil, jouw stats na 2 jaar trainen waren ongeveer mijn stats zonder trainen, ik woog 84kg toen ik 22 was met 11%BF ongeveer en had vorig jaar voordat ik met trainen begon armen van 38cm.
En ik vind mijn armen nog niet echt in verhouding met de rest, als ik een front of back double biceps doe vind ik ze klein ogen tov mijn schouders en romp.
Dus ik moet ze harder aanpakken, want ze groeien nu maar moeilijk nog.