Skatermarvin 29 jun 2009 Dus deze foto is eigenlijk 'lauw'?? Wel goed voor 2 maanden, maar je zult idd een goede basis gehad hebben..
Dus deze foto is eigenlijk 'lauw'?? Wel goed voor 2 maanden, maar je zult idd een goede basis gehad hebben..
KorpsMariniers 29 jun 2009 @Insantyy; Ja zal het doen haha ziet er idd ook niet uit maarja. @Skatemarvin: ja zo ong wel, ja miss is dat me geluk. @Soltari: Dat heb ik wel, maar gebruik ook Crea/Whey/Dextro
@Insantyy; Ja zal het doen haha ziet er idd ook niet uit maarja. @Skatemarvin: ja zo ong wel, ja miss is dat me geluk. @Soltari: Dat heb ik wel, maar gebruik ook Crea/Whey/Dextro
Youryiie 29 jun 2009 Dit is zeker wel mogelijk in 2 maanden, in de eerst paar maanden kan je heel makkelijk aankomen. Ten tweede lijkt hij ook groter doordat hij droog is. Ik had na 2 maanden ook 36 cm armen dus dat is niet zo raar. Goed gedaan man.
Dit is zeker wel mogelijk in 2 maanden, in de eerst paar maanden kan je heel makkelijk aankomen. Ten tweede lijkt hij ook groter doordat hij droog is. Ik had na 2 maanden ook 36 cm armen dus dat is niet zo raar. Goed gedaan man.
KorpsMariniers 29 jun 2009 Me armen zijn maar 1,5cm gegroiet dus dat is niet zoveel.. Me onderarmen en schouders zijn het hardst gegroeit.
Me armen zijn maar 1,5cm gegroiet dus dat is niet zoveel.. Me onderarmen en schouders zijn het hardst gegroeit.
Angilo 29 jun 2009 Je bent inderdaad half warm. Je onderarmen en hoofd zijn al warm, je borst en buik, etc. nog niet.
J J Jer91 29 jun 2009 Heftig nodig bijkleuren, zo zou ik niet bij m'n vriendin in bed durven stappen Wel goed fysiek