skinnie 1 jul 2009 knap hoor! alleen het omhoog brengen is al een oefening op zichzelf. 46 kg dumbells!!!!!
M M minnuhhh 1 jul 2009 omhoog brengen lukt wel, gewoon dumbells op je knieen en jezelf naar achter laten vallen, zitten ze gelijk ter hoogte van je borst. hoeveel reps maak je met 46?
omhoog brengen lukt wel, gewoon dumbells op je knieen en jezelf naar achter laten vallen, zitten ze gelijk ter hoogte van je borst. hoeveel reps maak je met 46?
N N nightwarrior 1 jul 2009 bij ons tot 36 kg, maar gelukkig hebben ze een zelfbouwkit zodat ik het kan rekken tot 42 kg, zit nu op 5-6 reps met 42 kg
bij ons tot 36 kg, maar gelukkig hebben ze een zelfbouwkit zodat ik het kan rekken tot 42 kg, zit nu op 5-6 reps met 42 kg
M M Musculus01 1 jul 2009 doe mijn reeks van 8 herhalingen met dumbells van 46 kg wel als laatste reeks
Beast N°1 1 jul 2009 Bij mij gaan ze tot 62kg (Willem's fitness) , El monstro doet Flat dumbbel presses ermee een 6 stricte reps hèhèhè
Bij mij gaan ze tot 62kg (Willem's fitness) , El monstro doet Flat dumbbel presses ermee een 6 stricte reps hèhèhè
M M Musculus01 1 jul 2009 is altijd leuk als manneke van 74 kg ook met wat groter gewichten te kunnen trainen haha