willem9 15 jul 2009 91kg bij dat BF is nog best veel. Jij zal wel aardig wat kutjes nat maken deze zomer!;-)
Juniormob 15 jul 2009 Erg sterke en goede fysiek. JE was ook al een van de favorieten van vorig jaar. Je krijgt van mij weer de volle 10 punten! Succes met de contest.
Erg sterke en goede fysiek. JE was ook al een van de favorieten van vorig jaar. Je krijgt van mij weer de volle 10 punten! Succes met de contest.
A A Anoniem_1988 15 jul 2009 Ziet er echt goed uit, je hebt een mooi fysiek. Wel ben ik eens dat je benen (voornamelijk kuiten) achter lopen...verder erg nice!
Ziet er echt goed uit, je hebt een mooi fysiek. Wel ben ik eens dat je benen (voornamelijk kuiten) achter lopen...verder erg nice!
D D dutchy86 15 jul 2009 Ik heb je zien knallen voor dit resultaat en weet van je lastige tijden. Zeer veel respect. Voor mij zeker een streven. 10 no doubt.
Ik heb je zien knallen voor dit resultaat en weet van je lastige tijden. Zeer veel respect. Voor mij zeker een streven. 10 no doubt.
Baeyb 16 jul 2009 Overall, te beste fysiek! Mag van mij winnen. Maar inderdaad een beetje meer massa op schouders mag toch wel.
Overall, te beste fysiek! Mag van mij winnen. Maar inderdaad een beetje meer massa op schouders mag toch wel.