AndroidHealthClinic
Foto Contests

PBS

Goed fysiek kerel! , maar jammer dat je niet wat droger staat voor de contest. Des te meer reden om volgend jaar op 8% te staan.

Je hebt er aanleg voor, zeker gezien het feit dat je in 20 maanden tijd zo'n flinke toename in massa heb weten te bereiken (ondanks gebruik) :thumb:

Ik heb mijn 2de kuur waar ik nu mee bezig ben niet helemaal goed kunnen inplannen met de contest
ben nu pas 4 weken bezig met bulkmiddelen vandaar het vocht, waarschijnlijk zal ik de laatste weken van mijn cutkuur een stuk droger komen te staan !

hmz ik had verwacht dat je wel een hoger gem. cijfer zou krijgen dan een 7.43...

mja een 8 van mij

ja thanks ZaZa, heb echt wel mijn best gedaan om in zon korte tijd zoveel mogelijk massa te winnen, ben nu 4 weken bezig met mijn 2de kuur en heb hard gebulkt, toen de contest begon woog ik 78 door relatie problemen. ben nu 6kg bijgekomen in 4 weken laatste 8 weken van mijn kuur zal ik een stuk drogen ogen.

hmm balen man van die inschattingsfoutje, ik wist niet dat je met bulk middelenbezig was, dan is het idd niet bewust om zo vochtig eruit te zien

Wat een onzin vochtig zijn door bulkmiddelen... met elk middel kan je cutten. Ik ken jongens die 4 weken voor een wedstrijd nog deca en dbol nemen. Ga niet stemmen want doe niet aan dat soort dingen... maar geen onzin verkondigen dat je vochtig bent door middelen. Je bent vochtig door je voeding.

Je hebt volgens mij een flink porsie discipline/motivatie en daarnaast ben je zo te horen erg perfectionistisch. Komt vast goed met je, vind het er nu al netjes uit zien qua massa. Goede proporties, vaak loopt de borst achter en dat is bij jou juist niet zo.Netjes.. suc6 verder!

Verhoudingen zijn niet slecht, en je hebt veel poses, gelukkig.
Erg veel vocht zie ik. Ik geef je het voordeel van de twijfel.
UB=4

Massa op quads is aanwezig, maar ook veel vocht. Had minimaal nog kuiten willen zien.
LB=2,5 (geen kuiten/hams)

Totaal=6,5=7

Looks good! Beetje rare latspread wel, lijkt net of je hem nog moet doen, dat je nog bezig bent met jezelf wijd te maken?

Fikse massa, maar daar is dan ook voor gekuurd. Begint er goed uit te zien! Ik mis echter definitie, ziet er allemaal érg vochtig uit!

@ Jamesss
uiteraard heb je gelijk, heb gewoon ;ijn kuur niet kunnen inplannen in de contest.
ik ging eerst 8 weken bulken daarna 8 weken cutten.

@ Pilatesmeisje
thanks voor je reactie, erg leuk om te horen!

@ Terror Hennep
klopt idd, moest ik hem volledig opentrekken zie je de dikte niet op mijn rug

Media informatie

Categorie
Contest 2009
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
13.586
Aantal reacties
60