Fitness Seller
Foto Contests

skatermarvin

Persoonlijk:
Hallo allemaal,
Ik ben Marvin en ben 23 jaar oud en train momenteel al ongeveer 3 jaar bij Richard Proost sport in Oudewater. Met een begin gewicht van zo'n 67kg was ik op m'n 20e niet echt gespierd te noemen. Na op vakantie een bb'er ontmoet te hebben was ik besmet! Dus in september 2006 ingeschreven om meer en meer van de sport te leren. Nu 3 jaar en 18kg verder heb ik een hoop geleerd, maar nog niet voldoende. Mijn einddoel is niet om op een podium terrecht te komen, maar wel zou ik graag een impossant beest zijn met zo'n 90a95kg bij 8a10% (lengte 1.80m). Momenteel gaat de groei gestaag en lijk ik te stagneren, nog meer reden om me te bevinden op DBB en te leren over voeding! Dankjewel voor de motivatie beesten en op naar de 90kg

Bodystats:
Lengte: 1.80m
Gewicht op foto: 84.5kg
Bf: ~11/12%
Biceps: 38/38.5cm
Bovenbeen: 58/59cm

Krachtstats:
Squat: 1x150kg
DL: 1x165kgkg
BP: 1x105kg
Om al die belachelijke onvoldoendes te compenseren.
Goed fysiek je bent nog jong...de komende jaren flink vreten en trainen komt alles goed.

Ook hier weer ondergewaardeerd.
Helaas herhaal je je foto's, is niet nodig.
Tanning is goed. Alles lijkt in verhouding te zijn.
UB=4

Als je je hams laat zien span deze dan ook aan in een goede pose. Kuiten mogen beter.
LB=3,5

Totaal=7,5=8

Een dikke 7.
Goed bezig de laatste tijd, je pakt het serieus op dat is ook aan je fysiek te zien. Ik herriner me nog oude foto's dat was jack shit. Dit is een goede fysiek.
Ga op deze weg door man je hebt de smaak te pakken nu!

benenpic hier nogmaals, was te laat met deze in m'n collage stoppen:

http://pic80.picturetrail.com/VOL2088/12529356/22289445/369537074.jpg

http://pic80.picturetrail.com/VOL2088/12529356/22289445/369537030.jpg

"Niets speciaals aan"...WTF is dat nou voor commentaar net of je niet zie dat ik er wat voor doe..

Geef je een 6 voor de contest normaal gesproken had je een 7 gehad, maar als ik bv de nummer 1 voor mij een 10 geef, krijgt de nummer 2 alweer een9 de nummers 3-4 een 8 dan een paar een 7.

Een ruime 7. Je voeding zit waarschijnlijk een echte toename in massa in de weg. Blijf je voeding verder optimaliseren. De basis is er!

Smartboy, WTF is dat nou weer voor cijfer. Geef op z'n minst een verklaring voor het kontkussen van een ander..

eerlijk gezegd had ik van jou meer verwacht.. ik weet niet waarom!

toch goed fysiek makker!

Nette progressie gemaakt met alle die mooie schematjes, lekker door gaan kerel...gaat helemaal goedkomen !.

@Yates ik ben tenminste eerlijk over m'n 'complete' trainings ervaring..das ook niet iedereen. En verder ben ik in 3 jaar tijd 17kg VVM aangekomen...

Media informatie

Categorie
Contest 2009
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
8.468
Aantal reacties
44
Beoordeling
0,00 0 reviews