Fitness Seller
Beast N°1

Back Double Biceps 3de week Cut 16-05-09

• Media owner Beast N°1
  • Datum plaatsing
Foto tijdens biceptraining dag 20 van de cut.
nog 70 dagen te gaan om de 4-5% te behalen!
Voeding +- 3000kcals en 300gr eiwit. nog geen cardio nu.
haha idd, die taille is ziek dun gast !
Ik vind je rug wel iets achterlopen op de rest. Maar alsnog goed natuurlijk ;)

Lijkt me niet dat die verhoudingen kunnen kloppen. Je taille is bizar smal op deze foto. De foto is óf vervormd óf geshopped..

Kom wankers wat ga ik een foto shoppen... genoeg members hier die me persoonlijk kennen en weten dat ik een 76cm taille heb.
Toch funny dat er altijd mensen van die r*tard opmerkingen moeten geven als je een foto post.

Voel me niet aangevallen ! Ik ben al lange tijd member en heb al talloze pics gepost, fotos shoppen is not done das alles...

Ik heb je andere foto's ook bekeken, maar deze extreme verhoudingen zie ik bij je andere foto's niet.

Fijn voor jou soltari!
Thanks dat je dit al extreem vind, kan er alleen maar beter op worden!
Ik ben gekend voor mijn smalle taille dus ik zal het dan maar als een compliment nemen dat het shop lijkt!

Je hebt zeker een smalle taille en het ziet er goed uit. Maar Soltari heeft wel gelijk. Je bicep is even breed als je middel. Dat is niet te zien op je andere foto's. Je leunt achterover, dat is namelijk te zien aan het kleurverschil in je rug. Bovenkant rood, onderkant wit.

Desalniettemin vind ik dat de pose er goed uitgevoerd uitziet en 't staat je verdomd goed! 9 van mij, 10 komt wanneer ik nog meer massa zie!

Ik heb ook 76 taille man:)
prachtige verhoudingen mooie vormen mooie massa, streefdoel voor mij...

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Beast N°1
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.258
Aantal reacties
18
Beoordeling
0,00 0 reviews