Fitness Seller
supermario

Back double biceps

• Media owner supermario
  • Datum plaatsing
Dit was de enigste foto waarop de pose er fatsoenlijk uitzag en m'n schouder of arm of wat dan ook niet te hoog zat :). Foto is koud genomen.

Edit: train nu +- 18 maanden, 1.73.
Denk dat dat zo lijkt (ok een beetje verschil zou kunnen), als je goed kijkt zie je dat ik ook m'n rechterbovenarm wat hoger hou en m'n rechteronderarm verder naar beneden duw vergeleken met links. Had ook nog andere foto's waar ik m'n arm nog hoger hield en dan leek het alsof de rechter schouder bijna 2x zo groot was. Ik heb trouwens m'n schouders ook een maandje niet getraind door blessure, dus mocht er verschil zijn dan trek ik dat deze maand wel weer recht.

Misschien is de dikte op je rug en de traps een aandachtspuntje, de rest is wel goed !

voor een fitness dude een 8 maar dit is ook een bb forum dus beoordeel ook daarnaar uit!!!

Indigojups rating is niet relevant:D je moet er niet op letten, soms geeft hij superecto's een 1 soms een 10.. doe gewoon verder zoals je bezig bent en je geraakt er wel;)

@indigojup

wat nou fitnessdude, veel meer kan je toch niet verwachten voor iemand die 1.5 jaar traint??

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
supermario
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.725
Aantal reacties
6
Beoordeling
0,00 0 reviews