Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
wat hebben jullie het nou over edgar staat dat synoniem voor iets ofzo en 3e 4e account?verklaar nader!
En cutten dan zie ik er strakt uit als een ecto en kracht word dan ook wat minder en als je zo droog bent.en ben je na een weekend doorzakken of griepje gelijk een paar kilo spier kwijt dus niks voor mij.
En als ik dan ook lees wie de comment geeft iemand die alleen bezig is met auto's en bullshit lees z'n post maar en iemand die zelf geen foto heeft dus waarschijnlijk een gefrustreerde slappe hap is dacht dat dit een bb site was?
Dus heeft iemand ook nog een normale en wellicht opbouwde comment?alvast bedankt voor de gedane moeite
dus edgar1979 komt overeen met naturelforlife aan welke crackpijp heb jij gezeten
en heb je foto's gezien en zou maar eerst eens gaan trainen zo'n grote bek en zo weinig resultaat lachwekkend hahahaha.
kom mij maar wat vertellen als je zonder hulp 10x 100kg drukt dus over een jaar of 10 of zo
bodybuilding heeft er dus niks mee te maken HOEVEEL kilo je kan verplaatsen pannekoek dus jij doet 10x100 stoere vent op wat voor manier?
(en heb je foto's gezien en zou maar eerst eens gaan trainen zo'n grote bek en zo weinig resultaat lachwekkend hahahaha.
kom mij maar wat vertellen als je zonder hulp 10x 100kg drukt dus over een jaar of 10 of zo)
als ik een setje van 10 rustig uitvoer van 3 letten op en 4 tellen down pak ik 150kg en mij bannen?! jij bent degene die waarschijnlijk klein zwak en zielig is, met je 1 geven en the bronx hahaha je kijk te veel films pisventje.
en 2x 220bp klopt kleine!
is tegenwoordig in zeker, kleine ventjes die een grote bek online hebben en in het echte leven zeilig zijn.
kerel hoe oud ben je nou? naast het 1000 keer klonen van je account gedraag je je ook nog eens als een klein kind.
k zou overigens zoals gezegt eerst 10-15 kg cutten, zowat als je er dan uit ziet als een ecto? dat ben je dan toch gewoon? of wil je eruit zien als iemand met een veel en veel te hoog bf, zoals nu..