MrInk 7 nov 2009 Goed droog al zo te zijn! Goeie poten! Alleen je triceps lijken klein beetje achter te lopen? (kan ook door de foto komen hoor )
Goed droog al zo te zijn! Goeie poten! Alleen je triceps lijken klein beetje achter te lopen? (kan ook door de foto komen hoor )
B B bakers 7 nov 2009 armen gaan naar mijn mening wel oke, maak me meer zorgen om kuiten. ik train ze hard, waarschijnlijk de aanleg niet voor. armen meten 43cm
armen gaan naar mijn mening wel oke, maak me meer zorgen om kuiten. ik train ze hard, waarschijnlijk de aanleg niet voor. armen meten 43cm
D D Dannyman 7 nov 2009 Je armen ogen wel echt klein op deze pic vergeleken met de rest van je lichaam, zou niet zeggen dat die 43 cm meten.
Je armen ogen wel echt klein op deze pic vergeleken met de rest van je lichaam, zou niet zeggen dat die 43 cm meten.
Curtis 9 nov 2009 vind het ook niks... je kan beter nog ff massa bouwen en dan westrijden doen, nu heb je er imo niks te zoeken..
vind het ook niks... je kan beter nog ff massa bouwen en dan westrijden doen, nu heb je er imo niks te zoeken..
Soltari 9 nov 2009 Armen mogen wel een stukje groter ja in verhouding tot de rest. En kuiten ook natuurlijk.
NoPain NoGain 10 nov 2009 Armen is niks mis mee imo, eerder je benen kunnen nog wel wat massa gebruiken. Veel succes in ieder geval!
Armen is niks mis mee imo, eerder je benen kunnen nog wel wat massa gebruiken. Veel succes in ieder geval!