XXL Nutrition
P

Photo-0019

• Media owner powerbas
  • Datum plaatsing
Is nog wel aardig wat werk aan de winkel, wel indrukwekkende stats. Flink pompen de komende maanden zou ik zeggen!

je draaid je schouders al helemaal naar voren en nog zie je bijna geen trapezius... is trouwens ook fout om dat te doen :P

P
Ja bedankt ben pas weer 4 weken bezig maar de kracht zit er wel:
dl 6x 160
sq 10 x 110
roeie 8x 140
borst geen sterke kant van mij 3x 90

P
ja jo je moet tog wat zegge over beveiliging ik wil overe een paar maanden een beer zijn en uitsmeiter worde want ik train ook met allemaal beesten

Nou je fysiek klopt in geen velden of wegen met je power statts.

En het lijkt me na 4 weken training sowieso allemaal een beetje sterk.

Een tien voor je Gyno look tit's en een dikke 10 voor je rode kop die bijna uitelkaar klapt van het aanspannen.

Gaat nergens over deze foto!!

Dan hoop ik dat ze je niet vragen een om voor de toelatingsproeven het één en ander in te vullen.

die stats na 4 weken is onmogelijk, de foto maakt het er ook niet geloofwaardiger op

stats zijn zeker mogelijk zonder enige vorm van training, ken genoeg "sterke" kerels die deze stats behalen zonder enige vorm van training.
de slechte pose, foto en redelijk hoog vetpercentage maken het moeilijk om een goed cijfer te geven.

P
de statts kloppen egt ga er niet over liegen maar ik heb voor die 4 weken een half jaar rust gehad daarvoor was is ook al aan het traine maar niet fanatiek ofzo ik zat op een stom fitniss schooltje nu train ik bij allemaal beesten en heb er flink lol in en ben goed bezig zegge ze.weeg 112 kilo dus ben niet droog

A
de stats kloppe wel ik train met m dus dat is gewoon zo

P
kijk nu hoor je et van een ander dus ben niet ant liegen

Niet te hopen dat je als beveiliger ergens vrachtpapieren of dergelijke moet gaan invullen, want dat bargoens is echt te erg.
En je vet% is veel te hoog om nu een zinnig woord over je fysiek te kunnen zeggen, ga eerst maar eens lekker cutten.
En ik bestrijd niet dat jouw krachtstats voor een ongetraind iemand haalbaar zijn, toen ik voor het eerst een benchpress zag was ik ook in staat om 80kg te drukken.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
powerbas
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.047
Aantal reacties
52
Beoordeling
0,00 0 reviews