XXL Nutrition
B

Ik koud

• Media owner bberforelife!
  • Datum plaatsing
Hier weeg ik 88 kilo ik ben 177 lang ik ga nu cutten om onder de 8%bf te komen
deathlift : 8x 220 !!
B
Ik heet trouwens max en ik ben net nieuw op dit forum ik vergat me even voor te stellen ik train nu al ongeveer een jaar en ben nu van plan te gaan cutten

Ik geef je een 7 omdat je vetpercentage nog te hoog is. Je hebt heel wat spieren, maar komen dus voorlopig nog niet tot hun recht.

veel succes
goeie massa
redelijk lange weg te gaan nog onder de 8%
op welke manier ga je cutten btw?

B
ik ga cutten door veel coolhydraten te schrappen en mn eiwitinname ook wat te verlagen en verder veel cholesterolverlagende producten eten 3 keer cardio in de week pakken na de krachttraining ( ik haat cardio !! )

B
ik zit op zo een 14 of 15 % bf

ga zo door ik had eerst ook een hoge bf ik ben het er nu aan het aftrainen w8 maar op de fototjes mense !!

Ik ben bang wanneer je gaat cutten , dat er niet veel van je borst overblijft !!
Dit omdat ie nog niet zo volumeus is ..... hoop het niet voor je !!

Persoonlijk zou ik nog effe doorbulken ( wanneer je zegt dat je 14-15 % hebt, lijkt me eerlijk gezegd eerder een 18 % of misschien meer maar goed !)

verder veel succes !!

het kan aan mij liggen, maar wanneer je gaat cutten, en daardoor je koolhydraatinname verlaagd, doe je toch normaal gesproken je eiwitinname om je gereduceerde koolhydraatinname ( deels ) te compenseren? Groetjes Brian p.s. ik zou zelf in dit stadium doorgaan met massa kweken!

idd, denk niet dat cutten al een goed idee is.. nette onderarmen! ;)

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
bberforelife!
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.812
Aantal reacties
14
Beoordeling
0,00 0 reviews