MuscleMeat
D

Zo mijn eerste foto

Nou hier mijn eerste foto.
Even de stats:
Trainingstijd: 3 jaar
Gewicht: 102
Lengte: 1.91
Vet percentage: Rondom 10

Ben begonnen op 69 kilo drie jaar geleden. Er zijn nog een hoop punten om te verbeteren, maar dit doen we met liefde en geduld :D

Opmerkingen en verbeterpunten van harte welkom
hey, nette fysiek, ik heb ongeveer jou stats, juist 10 kilo lichter : ( , mag ik even naar je arm omtrek vragen ?
respect voor u inzet

Hardstikke bedankt voor de reacties.erg motiverend :d
mijn benen zijn goed in verhouding met mijn bovenlijf.zal daar ook eens een foto van posten.de arm meet koud 43 centimeter, dus niet echt gigantisch ;)

Flink wat massa voor die lengte, dat ziet er irl altijd imposanter uit dan op de foto.

Ben ook benieuwd naar je rug.

schouders zijn idd altijd wel 1 van de betere punten geweest. Laatste jaar eigenlijk geen schruggs gedaan. Nu sinds een paar weken toch weer mee begonnen en accent wat meer op achterkant gelegd. :)

hahah ja zoveel trainingservaring heb ik nou ook wel hoor ;)
Ik bedoel meer dat eerder mijn traps te groot werden in verhouding tot mijn schouders dus dat ik ze het laatste jaar niet meer heb gedaan. Merk nu wel dat de rest een beetje is bijgekomen dus ben ze de laatste paar weken er weer bij gaan pakken :) Dus het is niet zo dat ik voor mijn achterkant schouders schruggs pak :D

Ziet er uit als meer dan 10%, maar neem aan dat het met de tang gemeten is als je het zegt, verder netjes!

Jo Daan.

Dacht het zelf ook. Kwam toch echt 10 procent uit met de tang. Meerdere malen ff gecheckt. Zowel op school als bij mijn vriendin kwam dit eruit. Moet zeggen dat mijn vasculariteit (of hoe je dat ook schrijft ;)) ook niet top is. Als een maatje van mij op zelfde percentage zit, heeft hij overal de aders staan, terwijl ik het moet doen met hier en daar een verdwaalde ader :P

Van de zomer wil ik op de 8 procent zitten. En moet mijn buik de komende maanden goed aanpakken. Want is ook wel achterliggend puntje

Wow, a real hunk! ;-)
Ongelooflijk knap! Zo perfect....zoals anderen ook al schrijven, perfecte verhoudingen!
En je buik een achterliggend puntje? Huh, heb je die dan zoooo ingehouden op de foto? Op de foto lijkt ie perfect, tenzij je nog meer spieren wil kweken op die plek...maar zoals ie nu is lijkt me mooier dan een enorm geprononceerde sixpack...maar kee, da's een kwestie van smaak natuurlijk.
Anyway, je zou zo op een romantische kaart kunnen, met zo'n lijf.....;-)

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
diehardecto
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.631
Aantal reacties
17
Beoordeling
0,00 0 reviews