MuscleMeat
luukskeeh

3.5 jaar training

• Media owner luukskeeh
  • Datum plaatsing
maar weer even een update,

183
96 kg
21 jaar

Krachtstats boeien me niet ik heb gemerkt dat een zwaar gewicht niet tot goede resultaten leid. Het juiste gewicht en de juiste uitvoering wel!
gaat goed, wanneer ga je cutten?
lijkt ook of je wel vrij veel vocht vast houdt

ik ben nu bezig met mijn 2e week, wil mijn buik dit jaar gewoon mooi droog hebben. En dan ben ik tevreden voor deze zomer. Ik vind het wel moeilijk om een goed cut schema samen te stellen want ik heb eigenlijk niet echt een vast schema gehad. Wel gewoon netjes elke 3 uur mijn koolhydraten en eiwitten naar binnen geklapt. Nu ga ik het houden bij 3 a 4 koolhydraat maaltijden per dag en de andere 3 a 4 maaltijden doe ik dan alleen eiwitten.

Ik zal wel zien hoe het loopt. als het te hard ga ga ik gewoon weer wat meer eten.

cutten hoeft niet zo een precisie werk te zijn. Gooi gewoon alle snoep/frisdrank/koeken eruit, zorg dat je eiwitten hoog blijven en schroef de carbs wat omlaag. En daarbij cardio toevoegen en je zal zien dat je gewicht daalt. Blijf je steken op een gewicht, doe dan meer cardio of schrap nog wat eten..

ja die koeken en frisdrank die zag je mij niet eten, doe nu wel 3 x pw hit cardio a 15 min. verder idd omlaag met me koolhydraten we zullen zien of ik droger wordt. tijd zat iig

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
luukskeeh
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.822
Aantal reacties
5
Beoordeling
0,00 0 reviews