XXL Nutrition
b t s

Front

• Media owner b t s
  • Datum plaatsing
Zelfde stats als vorige foto
Ziet er goed uit. Maar je bent kleiner als mij en toch nog bijna 8kg zwaarder als je echt 108kg bent op nuchtere maag? Echt heel vreemd want je oogt lang niet zo groot, vooral niet van de achterkant..

idd netjes man....alleen schat ik je vetpercentage hoger in...maar misschien zie ik het wel verkeerd:)

@ rob,

ik heb nog geen benen foto laten zien, misschien dat ik zaterdag daarvan foto's maak. daar zit volgens de meesten een hoop
gewicht in bij mij.

en t schommelt, zo ben ik ook nog wel eens 107,5kg maar zit nu aan t einde van de 4de week (kuur) dus we gaan zien waar t eindigd.

Thanks for the comments!

Dames en Heren het is een fenomeen deze jongen!!!
De weegschaal op de sportschool heeft het zwaar te verduren en ook hebben we 2 weken dicht moeten gaan omdat alle apparatuur krom was getrokken. NIET TE HOUDEN!!
Flinke poten eronder maar dat zullen jullie vanaf zaterdag wel zien :P
Hij heeft natuurlijk topbegeleiding (van mij) en dat is natuurlijk een beste basis ;)
Ga zo door dikkie!

Veel potentie,

@Rob, stats zeggen geen f**k, ik weeg 116 kg met 186 cm. en lijk ook stukken kleiner dan jouw. Bijvoorbeeld Quincy winklaar weegt denk ik tussen de 90-95 kg. maar als die zijn kleren uitdoet lijkt ie veel groten, wat ik maar wil zeggen stats zeggen geen fl**ker

Niet helemaal waar MHD, stats zeggen wel degelijk iets, maar niet alles inderdaad.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
b t s
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.818
Aantal reacties
12
Beoordeling
0,00 0 reviews