Fitness Seller
L

1,5 jaar na vorige pics.

• Media owner Lcn
  • Datum plaatsing
Na een lange tijd zag ik mn ouwe foto's en ik dacht dat het wel grappig zou zijn om ff te updaten, welis waar een anderhalf jarig maar goed. het herinnerd me aan wie ik was, wie ik ben, en waar ik naar toe ga.

1,82m
84 kg
bf% ?

dag 1: Borst & schouders
dag 2: 50 min low intensity cardio
dag 3: Rug en Benen en Buik
dag 4: 50 min low intensity cardio
dag 5: Borst & Schouders
dag 6: 50 min low intensity cardio
dag 7: Rust

Eet elke dag tegen de 2300 kcal aan.
let op vooral op mn eiwitten, (bad/good)carbs en suiker inname.

Ontbijt: ontbijtgranen + shake
Krachttraining
(op cardio dagen alleen NO SHOTGUN bevat 20gr eiwitten geen carbs#

tijdens en na KT:
samen zo een 50 gr eiwit dmv shake

Lunch: Bijv: Bruin brood met 3 gebakken eieren

Diner: op KT dagen: Vlees met aardappelen, spaghetti of noodles etc.

op cardio only dagen: Kipfilet met roerbak groenten #varieerbaar#

Voor t slapen gaan:

Special K cornflakes #puur omdat ik het lekker vind en weinig kcals bevat) + een Whey shake

Supps:

Tribulus terrestris
NO shotgun
Lipotropic Protein

Doel:
Een Mens Health cover waardige lichaam te bereiken.

Bodybuilding of Fitness is verslavend maar moet leuk blijven.. ik wil geen competitive stuff doen, maar er gewoon gezond, fit en goed uit zien.

A penny for your thoughts!
Dan moet je wel 2x zo veel gaan eten. Want dan had je er in anderhalf jaar toch wel veel beter uit kunnen zien! Denk er eens over..

"Dan moet je wel 2x zo veel gaan eten. Want dan had je er in anderhalf jaar toch wel veel beter uit kunnen zien! Denk er eens over.."

probleem is dat ik mn hele leven een "chubbs" ben geweest, en ik nu pas echt dichter bij mn doel lijk te komen.
ik ben bang dat als ik mn kcals opschroef naar 3500+ dat ik weer een vormloze vetz*k wordt, dan maar liever veel langzamer en opbouwender dan het risico te lopen dat ik me weer dik en onzeker ga voelen.

die 2300 kcal per dag is een richtlijn.. vaak zit ik er wel boven tegen de 2800 a 3000 aan.

Ik hou van eten (lekker eten) :D

P.S.
Beide foto's zijn van dezelfde periode miss 1 week ertussen, als je bij mn andere pictures kijk zie je hoe vormloos ik hiervoor was!

lekker bezig man
begrijp dat je daar bang voor bent ,maar doe het wel straks na de zomer! beetje vorm verlies in de winter is niet erg maar je groeit 3 keer zo hard

Ik was voorheen ook dik, maar ik merk als ik gewoon clean eet en dan rond 3500 calorieen eet, er nog helemaal niets aan de hand is. Ik wil na de zomer sowieso naar de 4000kcal.. Probeer het is een weekje bijvoorbeeld, dan kijk je, hoe je je voelt..

Goede shape. Borst en schouders goed.

Moeilijk om rest te beoordelen op deze foto.

beste fysiek , persoonlijk zou ik nog wat massa bijplakken .

Dan komen je borst en schouders beter uit , perfecte aanhechting bij de borst heb je ook .

No Shotgun is wel oké maar een beetje overrated..
In het begin werkte het wel snel, tintelend gevoel en als ik op de crosstrainer stap dan dan houd ik het allemaal langer vol ook op hoog niveau.

Wat gewichten betreft, in het begin was ik vooral pumped om gewichten te pakken en er mee te gooien etc. maar het effect nam bij mij al snel af, ik werd gewoon moe zoals normaal en ik kon niet behoorlijk zwaarder pakken dan normaal.

Voordeel wat er bij NO shotgun zit is dat er per serving nog 's 20 gram eiwit in zit.

met CRACK had ik wel een hogere drive qua pump en uithoudingsvermogen/kracht.

Ik heb laatst trouwens ook een sample gehad van ALRI PRIMED ULTRA, werkte wel lekker zijn capsules.

Mn volgende invest qua pretraining supps gaan naar ALRI's WTF.

Thanks voor alle tips, opmerkingen en complimenten, voor nu drink ik belachelijk veel eiwitshakes om te zorgen dat ik minimaal 2gr eiwit per kg bodyweight binnenkrijg.

na het 'shirts off season" zal ik zeker meer kcals eten.
al lijkt me verdomd moeielijk om deze 'Clean' te consumen

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Lcn
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.583
Aantal reacties
10
Beoordeling