MuscleMeat
KoekieMonster

2 weken voor DBB contest

Foto 2 weken voor DBB contest.

Ik sta erg laag in koolhydraten, de volheid van de spieren verdwijnt hierdoor heel erg.
Over 13 dagen ga ik koolhydraten laden, om 2 dagen daarna hard en vol fotos te kunnen schieten voor de contest.
Ik wil nog 3% vet kwijtraken, dat lukt helaas niet meer binnen 2 weken. Mijn eind doel is 21 Augustus. (6% vet)
Hahah, ik heb hem net 30sec geupload en je bent de eerste hahah, thanks puttenaar ;) Hoe is het bij fitzone?

vond je vorige pic. beter maar ik snap wat je bedoelt, ik ben ook echt leeg op dit moment.
ben benieuwd hoe je eruit gaat zien naar het laden

Bij Fitzone is alles naar wens, ze zijn op het moment een beetje aan het verbouwen. Nieuwe vloer en al die dingen.

idd droog en abs zichtbaar, maar ik zie helemaal geen massa.

Neem aan dat je doel fitness is?

Ik ben 1.86 en weeg 84-85 kg

Echt een massa beest ben ik niet, fitness is ook niet mijn doel. Massa. Maar wil eerst echt het nodige vet kwijtspelen zodat ik echt op een goed en net bodyfat% kan starten om richting de 100kg te bulken.

kort gezegt heb ik dus liever droge massa maar minder kilo, dan een laagje vet met een hoger bodyfat. kwaliteit voor kwantiteit haha.

Redelijk droog, maar het komt er zo weer aan als je naar 100kg (natural?) gaat bulken.
Je zal echt vet aankomen, want dat gaat jammer genoeg altijd sneller dan spiermassa.
Ik ben nu van de 96kg naar de 105/110 te gaan, zit nu op 101 in bijna 2 weken, maar merk mijn het ook meteen weer aan mijn BF.

Thanks ijzervreters!

Animallegs; ja naturel, ik heb 100kg als doel. ik kom van de 89kg af, zag er toen erg opgeblazen uit, weinig massa ook, maar vooral vocht en een BF van 15/16% Nu ben ik dat bijna allemaal kwijt.

08Dennis08; nee ik kom niet uit putten, ook niet uit putte in brabant, maar uit bergen op zoom. kleine 25km verderop. Maar fitzone ken ik wel. Goeie sportschool.

6% lijkt mij veel te laag gezien de aanwezige massa die je hebt. Je zal geen massa meer overhouden.

Je hebt nu een vetpercentage waarmee je langzaam richting die 100kg kan gaan bulken, en tegen die tijd zul je genoeg massa hebben om te cutten tot 6%. Veel succes nog

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
KoekieMonster
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
9.257
Aantal reacties
22
Beoordeling
5,00 1 reviews