MuscleMeat
Animallegs

Before cut

• Media owner Animallegs
  • Datum plaatsing
Ik heb nog wat foto's net gemaakt, dus dat is dan ter vergelijking voor over een maand. En ja, ik trek mijn buik in. Das niet om 'slanker' te lijken, maar omdat ik het helemaal gewend ben om tijdens sommige oefeningen mijn buik in te trekken en mijn borst omhoog te houden. Dus ook tijdens poses ben ik dat gewend.

Stats momenteel:
1.74m
103kg
14% gok ik misschien 15%, maar geeft niet. Ik weet dat als mijn dieet weer lekker gaat ik zo weer paar procent kwijt ben.
Dus hier de foto's, waarvan ik toch wel redelijk trots ben op de side tricep foto vanwege de onderarm.

Doel is niet specifiek 10% staan ofzo, maar gewoon even lekker wat droger staan voor ons weekje Italië ;)
Zeer zware armen , top . Maar ik vrees dat er van uw borst na de cut weinig gaat overblijven .

Mijn borst is een enorm zwak punt. Vanaf het begin van het trainen al. Wat ik ook doe het groeit in vergelijking met de rest maar voor een derde mee

He boris top foto man, en tja borst is idd een achtetlopend maar de rest is prima.
Borst is bij mij ook altijd een erg zwak punt dat weet je, ik probeer ook echt van alles om hem groter te krijgen.
Kan ook zo zijn dat aangezien jou schouders ook aardig fors zijn ze te veel mee helpen met borst trainingen.

Jou hebt een coach ik ben benieuwd wat hij vind van schouders minder trainen en borst meer, of heb jij dat ook al geprobeerd?

groeten martijn

Dikke armen en rug!

Mis borst en traps. Train je traps niet?

Na een cut zul je er uitzien als een beest. Jammer van je borst.

Check maar even in mijn gallerij ;) Ik was lid van de DBB trap squad. Traps komen alleen niet uit op deze foto.
Thanks!

Nou martijn, mijn coach heeft al veel dingen verandert aan mijn borst training en daardoor is hij juist wat meer gaan groeien. Want het is beter dan eerst. Als ik nu een borst training heb gehad, zie ik een opgezwollen bovenkant en als ik hem aanspan tijdens chestpresses zie ik de lijn door het midden lopen. Dat was eerst helemaal niet zo.

Schouders liepen eerst ook achter, maar die zijn vergeleken met een jaar geleden enorm vooruit gegaan! Ik denk dat ik gewoon vette genetische pech heb. Daarintegen is na mijn (enorme) kuit blessure alleen een heel klein beetje massa verloren op mijn kuit.
Benen hoef ik dan ook ten opzichte van de rest erg weinig voor te doen willen ze groeien.

Tough luck! Maar het is niet anders!

Dat je borst groter is geworden is zeker!!!
Maar liepen jou schouders achter??? Ik vind ze vrij goed zelfs. (ik blader zo je album effe door)
Misschien trainde je ze eerst gewoon kut.

Tja als je het zo zegt misschien in verhouding mogen ze wel groter, maar als je die tricep pose bekijkt valt dat weer mee.

Wel de beste van de vier, ik keek ook meer naar die foto.

Rottige is dat is ik bijvoorbeeld bezig ben met trainen, ik enorme aders over mijn bicep heb lopen, als ik een DB beet heb zie je alle lijnen in mijn schouder. Armen natuurlijk gezwollen, schouders dik en rond. Zelfde met borst trainen, maar ik krijg maar geen goede foto ervan.

Maar je kan moeilijk zeggen, kom ff tijjdens trainen heen en weer rijden om te kijken :D

Maar wat ik wel kan doen is Mish wat vaker laten filmen. Dan hebben jullie (en ik) beter beeld van hoe ik er bij sta.

Iig heb ik gewoon geaccepteerd dat het mijn zwakste punt is, maar dat ik hem zeker niet zo behandel! Hij wordt pijnlijker getraind als de andere groepen ;)
No mercy for the chest!!!!!!

@ JaredP, als je me in real life ziet, snap je dat er geen ander kapsel bij me past. B.A Baracus moet ook geen scheiding hebben ;)

Thanks pietje xxx :D

Liggen niet hoog nu, omdat ik echt BB stijl train en dus op herhaling/uitvoering en niet puur op gewicht.
De Pr's die ik HEB gehaald op die 3 zijn:

BP 160kg/schuin 4x140
DL 225kg
SQ 2x200 full, 1x210kg full

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Animallegs
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
6.845