XXL Nutrition
Animallegs

Before cut

• Media owner Animallegs
  • Datum plaatsing
Ik heb nog wat foto's net gemaakt, dus dat is dan ter vergelijking voor over een maand. En ja, ik trek mijn buik in. Das niet om 'slanker' te lijken, maar omdat ik het helemaal gewend ben om tijdens sommige oefeningen mijn buik in te trekken en mijn borst omhoog te houden. Dus ook tijdens poses ben ik dat gewend.

Stats momenteel:
1.74m
103kg
14% gok ik misschien 15%, maar geeft niet. Ik weet dat als mijn dieet weer lekker gaat ik zo weer paar procent kwijt ben.
Dus hier de foto's, waarvan ik toch wel redelijk trots ben op de side tricep foto vanwege de onderarm.

Doel is niet specifiek 10% staan ofzo, maar gewoon even lekker wat droger staan voor ons weekje Italië ;)
Buik intrekken hoort bij posen, hoef je je niet voor te verontschuldigen man ;) en dat slanker lijken is daar juist de bedoeling van.

Ja, er zitten irritante newbies op het forum die dan daar op gaan reageren. En aangezien ik geen zin heb omdat dan weer aan die lulletjes uit te leggen, heb ik het maar zo neergezet dat het meteen duidelijk is :D
Maar thanks man!

Sank joe!

Ik zal ook nog ff een benen foto erbij gooien, ook wel leuk.
Staan wel flink geaderd en goed eigenlijk.

massa genoeg in de armen. Maar na de cut is je borst weg, ik zal misschien toch nog een clean bulk doen en je borst beter trainen.

Nee geen clean bulk, borst zal weinig overblijven, dat heb ik allang geaccepteerd. Dus ik blijf zwaar door trainen op de borst.
Zoals heel vaak vermeld, borst moet ik extreem trainen, maar na een gescheurde kuit en 8 weken geen benen getraind te hebben is er eigenlijk (zo te zien) nog geen centimeter vanaf en na mijn derde been training squatte ik alweer 8x140kg.

Benen zijn bij mij een enorm pluspunt en borst enorm minpunt.
Enigste wat ik hieraan kan doen is niet opgeven en gewoon lekker mijn grootste hobby blijven uitoefenen!

M
bruut man! onderarm ziet er idd heftig uit! biceps en triceps ook enorm goed

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Animallegs
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
6.848
Aantal reacties
32