Fitness Seller
Erik H

2 maanden verder

• Media owner Erik H
  • Datum plaatsing
Lengte: 1.78m
Gewicht: 76 kg

Kcal op een trainingsdag op dit moment ligt rond de 3800

Deze foto is het vervolg op degene hiervoor waarbij m'n dieet 1300 extra Kcal bevat

Op dit moment 1,5 week bezig met een German Volume Training; 10 reps, 10 sets. Heftig! Maar bevalt goed!
Veel beter dan die vorige, maar nu mag je wel wat vlees erop gooien! Nu geef ik je een 7 voor het totaalpakket!

De chicks vinden dit prachtig;)

Mooie dikke blokken, redelijke borst. Rug lijkt beduidend minder maar kan ook aan de foto liggen..

Rug begint een beetje te komen, ik leg hier atm nog niet de focus op. Dit komt later wel (over 2.5 wk ofzo)

Abs ben ik nog niet tevreden over :-) Het achtste paar moeten duidelijker zichtbaar worden.

Kerel...maak je niet druk om het 4e paar blokjes..brute massa...dat willen we zien..Denk als je netjes gaat bouwen dat je behoorlijke podium potentie hebt..

4e paar bedoel je denk ik Keun...

En is inderdaad genetisch bepaald, dus valt er niet aan te trainen, maar boeiend!

@marvin: podium potentie? No way.. Zie hier geen 76kg bij 1.78m in, met andere woorden hij lijkt kleiner dan hij is.
Gasten die echt potentie hebben die zien er zwaarder uit dan ze zijn

Ben je overigens nog steeds bezig met dat wasbord dieet?
Heb dat boek ook gelezen, leuk als motivatie, maar echt massa za lje niet met zo'n dieet bouwen (powershakes, appels met walnoten etc)

Ik vul het aan met een gainer nu (1200 kcal extra) - Vanaf vandaag gaat dat de helft worden.

Icm met German Volume Training verbrand ik het niet heb ik het idee; en wil niet spekkig worden.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Erik H
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.802
Aantal reacties
15
Beoordeling
0,00 0 reviews