Fitness Seller
firedsoul

15-okt-2005

• Media owner firedsoul
  • Datum plaatsing
Ik dacht ik plaats ook maar eens een foto.Wel zo fijn foto,s van andere actieve leden te zien. Het is niet super duidelijk helaas door me webcam. Maar je kunt toch wel wat zien. Me armen zijn 45 cm. de foto is gemaakt op 15-oktober-2005. Ik ben klaar met bulken en ben nu al weer tijdje bezig met cutten. Zal nu op ze 12% schat ik.
ziet er goed uit, flinke armen en veel massa, maar bf lijkt me iets hoger dan 12, maar kan aan mij liggen.

Ligt wel aan kwaliteit van me webcam je kunt ook die ader die van me schouder door me arm loopt aan de rechterkant door de slechte kwaliteit al bijna niet meer zien. Maar goed ik ga over een maandje me bf% weer meten en dan kijken of ik doorga met cutten :).

Flink wat massa al. Jammer dat de foto zo onduidelijk is, met een goede pose zou het allemaal veel beter uitkomen denk ik. Succes met cutten, met een lager vetpercentage zie je er vast nog 'n stuk beter uit.

Mja misschien klotepic maar zeker een 8 waard, na de cut ga je zeker naar een dikke 9 :)

tijdje niks meer van je gehoord... maar wel nog lekker aan het trainen zie ik! keep it up...

netjes hoor !
wink.gif

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
firedsoul
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.574
Aantal reacties
13