XXL Nutrition
chunky

chunky 4

• Media owner chunky
  • Datum plaatsing
Hier dan een recente foto..
Dit is dus me huidige rug, foto gister gemaakt.
112 kg, vet...best een beetje.
volledig natural resutaat na 6 jaar trainen, waarvan 4 jaar veel serieuzer. Me voedingsschema heb ik pas een maand (!) geleden voor het eerst uitgerekend dus misshien geeft dat nog meer resultaat.
me quads zijn bijna 70 cm en me kuiten zijn zo'n 44-45 cm, best aardig aan de maat vind ik zelf. Alleen moeilijk aan te spannen in deze pose.
Bedenk ook dat ik 1.95 lang ben en competitie basketbal speel, waarvan ik zelf het idee heb dat dat geren ten koste gaat van beenmassa.
Tsja verder, ik train ze hard ik beul ze af, moet goed komen dus.

Bovenlichaam echt super, alleen je benen komen in deze pose niet zo super uit. Maar ja je zegt zelf al dat je basketbald. Verder is 70cm behoorlijk groot, super dus.

Voor mij krijg je een 10 omdat je 1 van de weinige bent die als natural super resultaten haalt.

R
Ziet er goed uit man! Ik basketball ook en heb ook spillepootjes:P

ik zal nog wel eens foto van de voorkant van me benen nemen, want die opmerkingen over spillebenen en dunne beentjes zint me niks.
Ik heb potverdikkie nog wel het spijkerbroeken topic geopend vanwege me stelten

Ziet er goed uit, je benen lopen wel achter. Ik vind je schouders bizar goed.
Keep up the good work.

wat een gedoe met die benen joh, vanavond train ik ze weer, zal eens kijken of ik dan nog wat pica's kan maken. Dit is een rotpose voor benen.

lats zijn ok je niet je sterkste punt, of lijkt dat door de pose?
maar voor de rest, ga zo door.

Ga met adema mee dat de verhouding er op deze foto niet geweldig uitziet. 70cm is niet zo groot voor iemand van 1,95. Ben zelf 1,62 en mijn benen zijn al 68 en mijn kuiten 44. Ben ook naturel en voetbal er ook bij.

Nog hard aan de benen trekken! Bovenlichaam ziet er top uit!

Ik speel basketball en mijn benen zijn reusachtig om één of andere reden :P

Je ziet er goed uit. Ben benieuwd naar de nieuwe pics van je benen.

Stay natural dude! Goeie resultaten. En die lengte heeft een negatieve werking op je benen, ik ben 1,92 en kan daar over meepraten. Keep it up!

voor de massa die goed merkbaar is voor je lengte en het feit dat je natural bent, en de coole pose, een negen.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
chunky
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
6.542
Aantal reacties
26
Beoordeling
0,00 0 reviews