XXL Nutrition
P

frontt

• Media owner pssttt
  • Datum plaatsing
gewicht 90kg, lengte 181m, BF geen idee
hoe lang bezig, wat zijn je stats, hoe lang train je al, wat is je geschiedenis. behalve als je veel post en een log hebt neem ik het terug:p
voor de rest prima fysiek kerel

Train nu bijna 2 jaar met 2 pauzes van ongeveer 2 maanden, gewicht= 90kg op 181cm met BF van ?? BPmax=150 Sqautmax= 200 Deadliftmax = ?? en voor deze 2 jaar heb ik een aantal keer half jaartje getraind met pauzes an een jaar tot 2 jaar.. en ik train met een fullbody schema maar niet het type schema dat word aangeraden via hier ;)

goed antwoord, weinig mensen die dat hier doen, maar voor de volgende foto, weet je het hé. haha

Ooit kuurtje gedaan?Je ziet er massief uit,komt miss ook wel doordat je BF wel goed zit.Doe zo verder man!

veel hier keuren het niet goed maar ik doe voor elke spiergroep 1 oefening 3x6/15 herhalingen op 1 dag en als ut goed voelt doe ik ff een setje of oefening meer voor een spiergroep en dat 3x in de week, maar de andere 1 dagen dan wel een andere oefening per spiergroep en probeer om de week meer gewicht te pakke of meer reps te doen zodat ik wel ut gevoel heb dat ik groei.. en zo werkt het voor mij prima tot nu toe en een kuurtje heb ik nog niet geprobeerd misschien in de toekomst wel, ben er ee beetje voorzichtig mee met die dingen ;)

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
pssttt
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.946
Aantal reacties
11
Beoordeling
0,00 0 reviews