Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hoe lang bezig, wat zijn je stats, hoe lang train je al, wat is je geschiedenis. behalve als je veel post en een log hebt neem ik het terug
voor de rest prima fysiek kerel
Train nu bijna 2 jaar met 2 pauzes van ongeveer 2 maanden, gewicht= 90kg op 181cm met BF van ?? BPmax=150 Sqautmax= 200 Deadliftmax = ?? en voor deze 2 jaar heb ik een aantal keer half jaartje getraind met pauzes an een jaar tot 2 jaar.. en ik train met een fullbody schema maar niet het type schema dat word aangeraden via hier
veel hier keuren het niet goed maar ik doe voor elke spiergroep 1 oefening 3x6/15 herhalingen op 1 dag en als ut goed voelt doe ik ff een setje of oefening meer voor een spiergroep en dat 3x in de week, maar de andere 1 dagen dan wel een andere oefening per spiergroep en probeer om de week meer gewicht te pakke of meer reps te doen zodat ik wel ut gevoel heb dat ik groei.. en zo werkt het voor mij prima tot nu toe en een kuurtje heb ik nog niet geprobeerd misschien in de toekomst wel, ben er ee beetje voorzichtig mee met die dingen