MuscleMeat
Tidus

IMG_84972

• Media owner Tidus
  • Datum plaatsing
Doel is een athletische fysiek te behouden, geen bodybuilding dus , en voor degene die commentaar hierop zouden geven , ik weet dat dit geen pose is...
artistieke foto hoor, alhoewel het weinig met bb te maken heeft, zou ik toch een moord doen voor je abdominal sectie

Vertekend wel goed, zo zwart wit. werkt beter als schaduw....

Ja ik kan ook onder een foto schrijven dat ik sinterklaas ben maar dat ben ik niet. Je weet wat de definitie van bodybuilding is. Ik vond het gewoon hard uitgedrukt vanwege het woord weinig:P

Stats zijn trouwens 88 kg en vet percentage heb ik geen idee van,en tis makkelijk ok kritiek te geven ma zorg dan eerst dat ge zelf iets hebt bewezen... no offense :)

is gewoon bb, waarom? waars beter fysiek dan 90% van dbb. Goed droog man. nice

whahaha, Jimmyneutron die over een ander zijn foto's loopt te b**chen! Moet niet gekker worden.

Hoe vaak ik Jimmy wel niet zie geilen op zijn eigen foto's in topics.
Als er hier iemand een superdude is ben jij het wel Jimmy (not hating).

88 kg?
en hoe lang ben je?
ik zit niet te haten
wil de orginele foto wel eens zien;)
hij heeft de foto niet bewerkt omdat jullie graag geshopte foto's zien hoor

bishes

overigens zijn je statts niet echt betrouwbaar aangezien ik bij 1 van je foto's een bf van 3,6 ofzo zie staan:D

kon uit een van je oudere pics opmaken dat je wel eens hebt gesnoept? Niet dat dat erg is hoor, nice fysiek, maar gewoon benieuwd

Ziet er goed uit, heeft alles te maken met BB anders bereik je dit fysiek never nooit niet. Neem aan dat je meedoet met contest, anders snel inschrijven!!
Mss heb je dat ergens anders al vermeld, maar wat is dat deukje op je buik. Een oude buikspierscheuring ofzo??

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Tidus
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.453
Aantal reacties
24
Beoordeling
0,00 0 reviews