Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
je mist niet alleen dikte in je triceps maar ook in je rug hoor. Enig bijzonder punt aan de foto is dat je lage aanhechtingen hebt waardoor je wijder lijkt. Je ziet amper seperatie tussen de linker en rechter helft van je rug zowel tussen je traps aan de bovenkant al je onderrug. En dat terwijl je bf nog redelijk laag is ook. Veel werk aan de winkel. Deadlift, chinnen, roeien.
ik vind zijn borst juist best goed voor zijn gewicht. Zijn armen en schouders zijn het beste. Overal scoort voorkant goed punten mij iig. Heb je ook wat positief commentaar ipv dat gebitch altijd
De wijdte is er idd maar nu nog de dikte. Wat jij imo moet doen is gewoon eens flink massa gaan bouwen en niet teveel aandacht besteden aan je bf wat dan logischerwijs gaat stijgen. Deze winter ca 15kg aan massa bijkomen zou mijn keuze zijn