S S Situation 12 jun 2011 Goed fysiek alleen zonde van die rechtertattoo, maar dat is maar een mening. Probeer je armen/schouders wat voller te krijgen. 7,4
Goed fysiek alleen zonde van die rechtertattoo, maar dat is maar een mening. Probeer je armen/schouders wat voller te krijgen. 7,4
critmonster 12 jun 2011 Je staat goed droog, nu massa bouwen, die mist nog. Die sterretjes slaan echt nergens op trouwens, zien er echt heel gay uit, maargoed, dat is mijn mening..
Je staat goed droog, nu massa bouwen, die mist nog. Die sterretjes slaan echt nergens op trouwens, zien er echt heel gay uit, maargoed, dat is mijn mening..
S S Situation 12 jun 2011 Epic fail van mij trouwens. Ik bedoelde met rechts, rechts voor mij (de tribal) met die sterren heb ik niet echt problemen
Epic fail van mij trouwens. Ik bedoelde met rechts, rechts voor mij (de tribal) met die sterren heb ik niet echt problemen
YOGI 15 jun 2011 Ik zal niet oordelen over je tattoo's maar je fysiek begin te komen. Vetpercentage is gewoon in orde en nu lekker massa maken
Ik zal niet oordelen over je tattoo's maar je fysiek begin te komen. Vetpercentage is gewoon in orde en nu lekker massa maken