Fitness Seller
McMetronome

Back Double Bicep 1 juli 2011

1-juli-2011: 78,6kg
History:
1) 80kg BF25+ (Start KT dec '09)
2) 90kg, taille: 93cm
3) 78kg, taille: 82cm (Einde cut 1 juli '11)

Bovenarm: 34cm
Onderarm: 29,5cm
Borst: 96,5cm
Taille: 82cm
Quads: 57cm
Kuiten: 35cm

After cut krachtstats:
Deadlift: 185kg
Squat: 125kg
Bench: Estimated (schouderblessure) 73kg
Massa stelt me eerlijk gezegd een beetje teleur, maar toch een dikke 9 voor je krachtstats ;)

haha wtf is dit man. Je ziet eruit als een 14-jarige jongen en dan 180 kg deadliften? Nouja als het echt zo is: netjes.

imo heeft die rug nog nooit een deadlift meegemaakt. Sorry mate, hard to believe dit.

@Baksteen: Rly, 190 kreeg ik niet over mn knie :( Yep, zwaar trainen blijf ik doen en nu ga ik boven mn onderhoud eten :)
@Crit: Tsja, t is niet anders :p Maar mn BF is nu under control.
@Dennis: Thnx dan I guess.
@Hatchet: Lache he.
@Equelsor: Ga van de zomer bij Aerofit in Hengelo trainen, niet ver van Dtc. Kom maar kijken.

Goed hoe je reageert op de sceptische reacties m.b.t. je krachtstats. Ik kan de scepsis eerlijk gezegd wel begrijpen (zie ook mijn reactie op je andere foto) maar je gaat er goed mee om :-).

Ga vooral zo door, sowieso goede progressie gemaakt als ik de getallen zie.

@TWiM: Tsja, ik heb ook geen bord voor mn kop en zie ook wel in dat mn genen me geen superfysiek cadeau geven maar LB kracht zit dr wel een beetje in ;) Thnx iig.
@Equelsor: Thnx, jij ook.

Moeilijk te geloven over het deadliften inderdaad..
Onderrug is echt crap en je erectors zijn niet te zien..(van onder naar boven)

Je eet vast veel te weinig.

Goeie deadlift voor zo weinig spiermassa! Doe je ook isolatie oefeningen? Je armen zijn wel erg dun.

Ja al lag de focus altijd op compounds. Altijd een hekel gehad aan curlende superdudes waardoor ik nooit maximaal ging met curlen maar moet dr inmiddels toch aan geloven idd :p

ik ben er zeker van dat hij niet liegt over z'n stats. ik vind het respect verdienen dat hij pics post, en niet als de gay superdudes z'n biceps gaat showen na 8 maanden lang alleen biceps te trainen.

Haha sorry man maar de meeste superdudes die 8 maanden curlen hebben nog een dikkere rug dan deze gast.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
McMetronome
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.230
Aantal reacties
18
Beoordeling
0,00 0 reviews