A A Ano_1991_9 27 jun 2011 Gewoon netjes kerel! Lichte cut zou niet misstaan voor in de zomer maar er is ook erg weinig lichtinval -> minder definitie.
Gewoon netjes kerel! Lichte cut zou niet misstaan voor in de zomer maar er is ook erg weinig lichtinval -> minder definitie.
M M motivation 29 jun 2011 thnx voor de reacties! stats zijn op het moment: Bench - 12 x 100 kg Deadlift - 2 x 200 kg Squat - 10 x 100 kg
thnx voor de reacties! stats zijn op het moment: Bench - 12 x 100 kg Deadlift - 2 x 200 kg Squat - 10 x 100 kg
Skatermarvin 30 jun 2011 Die squats zijn natuurlijk ruk! Maar jou UB..daar wil ik graag nu even voor tekenen..
Nicoz1987 12 jul 2011 Nice kerel! dit is gewoon mijn streefdoel. Hoelang train je al? Zou ik jou trainingsschema is mogen zien? Tips voor mij?
Nice kerel! dit is gewoon mijn streefdoel. Hoelang train je al? Zou ik jou trainingsschema is mogen zien? Tips voor mij?
Nicoz1987 3 aug 2011 Sorry man voor de slechte beoordeling , zie het nu pas en ben precies iets te snel geweest in het posten van mijn bericht. Verdient zeker een 9!
Sorry man voor de slechte beoordeling , zie het nu pas en ben precies iets te snel geweest in het posten van mijn bericht. Verdient zeker een 9!