Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Maar een log houd ik niet bij. Eigenlijk heb ik ook geen vast trainingsschema ivm onregelmatige werktijden. Ik vind het prettiger om per dag te kijken wat het beste uitkomt om te trainen, dan kan ik er rekening mee houden wat ik verder die dag nog moet doen (ivm rust) of welke spiergroepen nog niet volledig zijn hersteld van de vorige training. (ook ivm redelijk veel fietsen wat soms voor spierpijn in de benen kan zorgen)
Wat ik wel veel doe zijn full-body oefeningen, de naam van de oefening weet ik niet, maar een combinatie van deadlift-front squat-military press doe ik elke trainingsdag als warming up en bevalt me erg goed.
@ gamemaniak: dan heb je het goed gezien want train idd @ terneuzen
@bearellejonas: denk dat het op deze foto door lichtinval miss zo kan lijken. kan het soms als het echt warm is wel in lichte vorm hebben.
@jinkazama1: normaalgesproken zit ik het hele jaar door op ong. hetzelfde vetpercentage. Echt bulken of cutten doe ik nooit, maar ik houd me vetpercentage gewoon een beetje constant. Wil het wel een gaan proberen om eens echt droog te komen te staan, maar dat zou ik dan wel meer richting de zomer doen